Pallar iiiiiinte

Fan fan fan fan fan fan. Jag orkar verkligen inte plugga. Jag är trött å hjärnan är typ död. Haha. Jag fattar ändå ingenting å det är mycket som är riktigt oklart. Men jag få helt enkelt hoppas på att många håller tummarna för mej å att jag har högre makter med mej. HAHA!

Jag längtar bara efter att klockan ska bli tolv imorgon. Då är jag förhoppningvis klar. Eller aa, jag har räknat med att va klar då iaf. Då är det helg å utgång. Ska ut med Viann å Emma å fira att vi gjort tentan. Haha. Kommer bli grymt. Laga lite mat, äta lite mat, dricka mycket alkohol å titta lite på idol. Sen efter allt detta ska vi ju såklart ut oxå. Ska dansa mycket å få lite motion nu när jag inte tränar så mycket ;) hihi.





Hörs imorgon! Sov gott å dröm sött.


//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0