Onsdag

Jag tänkte passa på att berätta lite om dagen. Har varit ledig från skolan. Men va ändå där en snabbis för att lämna in ett papper. Tog det sen lugnt på eftermiddagen innan mamma kom hit å jag bjöd på våfflor. Hihi. Sen kom även pappa ett tag innan vi åkte i väg mot Emils match. Han gjorde väldigt bra ifrån sej måste jag säga. Dock såg jag typ bara första halvlek då han inte spelade i andra. Va faktiskt skönt att komma hem å in i värmen. Är riktigt kallt ute.

Nu sitter jag i soffan å tittar på efterlyst. Ett bra program det där. Sjukt hur mycket hemskt som händer. Va finns det för människor liksom? Jag är även förkyld. Suger. Funderar på om jag kanske ska ordna en kopp varm choklad med grädde å kanke en bulle till det? Fan va gott det låter. Klart det blir så ;)



Mamma på hennes fest :)


Va har ni gjort idag? :)


//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0