Natten

Va gör jag egentligen uppe? Jag frågar mej själv det. Finns egentligen ingen bra anledning. Har helt enkelt fastnat vid tvn. Har dessutom några sidor jag ska läsa till imorgon. Vi måste skriva nån jävla grej som vi ska redovisa. Lagomt kul å en text som vi inte fatta mycket av. Trams.

Träningen gick iaf bra. Vi spelade typ hela träningen. Det va kul. Fick även sluta lite tidigare, så kom hem tidigt. Morgondagen ser exakt likadan ut som den här. Blir till å med samma middag. Haha. Har pannkakor för resten av veckan tror jag. Så om nån är sugen är det bara att titta förbi ;D



Även brillorna är på ;)


Men nu ska jag kolla klart på tvn å sen röra mej mot sängen å läsa klart.

Sov gott å dröm sött!

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0