Mörker

God kväll får man väl lov att säga. Jag ligger hemma på soffan å kollar på lyxfällan. Jag har inte tänt en enda lampa sen jag kom hem, det va bara för det va så ljust då. Men nu har det blivit mörkt å det är helt kosvart hemma. Enbart lite ljus från tvn å datorn. Myspys! ;D

Idag har jag varit jätteduktig. Jag, Viann å Emma har suttit i studentpalatset i fem timmar å pluggat. Kanske inte effektivt plugg i fem timmar, men vi va där iaf å gjorde en del :) Dock är det mycket kvar att göra än så länge. Men vi ska träffas imorgon igen så förhoppningsvis faller lite mer på plats så kan man vila hjärnan i form under kvällen ;) haha.

Om en halvtimme ska jag börja laga mat. Å jag kan säga redan nu att jag har ingen aning om hur det kommer sluta. Jag ska försöka laga Ceasarsallad. Jaa, ni hör ju. Hur steker man kyckling t ex? Jaja, jag håller er uppdaterade ;)



Ska använda mycket Ceasarsalladsås oxå som Emma säger. Hahahaha!



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0