Måndag

Veckorna går snabbt å det är återigen en ny vecka. I morse när klockan ringde va jag så trött så jag funderade på att stanna hemma att sova. Men duktig som jag är masa jag iväg mej till skolan iaf. Va en urtråkig föreläsning, men det positiva va att jag förmodligen, efter många tråkiga föreläsningar kommer bli typ bäst i världen på sudoku ;)

Nu står jag å lagar middag. Jag vet att många av er tror att det är köttbullar å makaroner. Men det är fel fel fel. Det är pannkakor på dagens meny! Woho. Första gången jag lagar det själv. Faktiskt så blir det inte såå tokigt som man kanske kan tro.

Ikväll är det träning. Kommer väl börja sådär med tanke på helgens jävla pissmatch. Men hoppas den blir rolig när vi väl är igång. Alltså faaaaan, jag är så arg varje gång jag pratar om matchen. Men nya tag mot Vasa på lördag. Då jävlar.





//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0