Måndag

Återigen är det en ny vecka. Idag har jag varit i chokladfabriken för första gången. Vart har det varit i hela mitt liv? Mycket gott! Vi tog en fick å pluggade samtidigt. Väldigt duktigt av oss.

Kvällen blir lugn nu när man inte har nån träning längre ;) hoho. Så det blir väl till att titta lite på tv helt enkelt. Ska bli skönt att bara ta det lugnt. Kanske kan bli frisk från min förkylning oxå. Måste även bli bra i svanskotan.

Sen har jag även tråkiga nyheter. På matchen igår fick vi en massa skador. Vanni bröt foten, Carro å Malin skadade sina knän. Fortfarande oklart va som är fel, men kan va menisk å ledband. Jag måste bara säga att jag verkligen lider med dom å tycker det är förjävligt. Krya på er tjejer!

Men trots alla skador så är det lagfest på lördag. Jag är taggad å hoppas att alla andra oxå är det. Då ska vi fira! :D



//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0