Måndag

Första dagen den här veckan är avklarad. Har varit rätt lugnt. Åkte till skolan vid halv elva för att göra klart några frågor som skulle in idag. Vi va klara halv ett å då rörde jag mej mot stan för att kolla på en jacka. Dock hitta jag den inte, så beställer den kanske via nätet istället.

Blev en snabb lunch å sen lite handlig på ICA innan jag gick hem. Har varit duktig å letat fram några kvitton som jag behövde oxå. Har dessutom lyckats skriva ut från datorn! Woho, jättegrymt :D

Ikväll är det träning. Det är riktigt fint väder ute. Men kallt som tusan. Därför jag behöver en vinterjacka så jag inte fryser ihjäl ;) Hoppas det blir en rätt lugn träning. Min kropp är ganska förstörd, javisst. Kvällen efter träningen blir lugn, skola imorgon juu ;)





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0