Lyxfällan

Idag hade jag lite tid över så jag kollade förra veckans avsnitt av lyxfällan. Jag måste säga att jag gillar det programmet. Är rätt hemskt vilka situationer vissa lyckas sätta sej i. Avsnittet jag såg idag va ganska sorgligt då familjen i fråga va så himla ledsna. Dom förstod verkligen vilken hemskt sits dom satt sej i. Vissa vägrar ju till å med sälja grejer för att komma på fötter igen.

Jag fattar inte riktigt hur det kan gå så långt som det gör för några. Man måste ju nån gång inse att man kanske inte har några pengar å att man lever på lånen man tar? Men hur som helst så är det ju hur bra som helst att dom får hjälp. Kan rekommendera det programmet iaf :D



//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0