Lördag

Hej hej heeej!

Klockan är strax efter elva och jag har varit uppe lite över en timma, vaknade kl 07.00 imorse men klarade som tur var av att somna om :) Så nu är jag utvilad och på gott humör, känns dock som om min mage ska vända sig ut och in, så sjukt nervös inför dagens match.

Fredagskvällen spenderades i Viksjö hos Steph med en stor godispåse och idol, Steph var också med på ett litet hörn :) Kul att träffa henne igen då jag inte sett henne sen studenten som togs för ett par månader sen. Det är konstigt hur vissa vänskaper kan få så snabba avslut när man tar studenten, kontakten bara dör ut. Från att vara vana till att se varandra varje dag till nästintill aldrig. Men det är väl då man märker vilka vänner som är "äkta" och inte.
Det var iaf en mycket trevlig kväll.

Ikväll blir det 18-års kalas! Lilla Bea har fyllt 18 och blivit stor :)

Nu ska jag gå och fixa något att äta. Önska oss lycka till på matchen!

Tjejerna från F3:an

 

Sarah

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0