Litet fel

Såg nu att jag gjort ett litet fel! När jag la in nedräkning till Gbg, råkade lägga in att vi skulle åka på lördagen (därav 11 dagar kvar i måndags) men vi åker ju på torsdagen :) Puh! Det där kunde gått illa.

När jag och syrran satt på bussen till IKEA så berättade jag att jag skulle till göteborg om en vecka, "vad trevligt" tyckte hon då. Själv skulle hon till Skövde nästa torsdag och kanske åka över till Gbg då... tog ett tag innan vi insåg att vi skulle vara där samtidigt då, haha.

- Vilket tåg tar ni? frågade jag då. 
- 17.07 från centralen.
- Gud va sjukt! Jag och Emma ska också ta det!
- vilken vagn?
- 14!
- vi med! plats 25 &26
- vi har 17 & 18!

Lite sjukt ;)




/Emilia


Kommentarer
Postat av: Emma

TAGGAAAAAAAA!

2010-10-29 @ 15:52:06
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/
Postat av: Emma

Förresten. Älskar att du har julbak med. Det kommer ju va uppätet innan julen är här. Haha

2010-10-29 @ 15:54:01
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0