Lagfesten

Jag vet att många väntat på att höra hur lagfesten förra helgen va så jag tänkte berätta lite om den. Sarah sov här från fredagen så när vi vakna på lördagen så tog vi en varsin dusch å sen när vi va klara med det va klockan strax efter tolv, å då började vi med drickandet. Haha. Vi fixade oss lite, lyssnade på musik osv.

Vid tretiden kom alla i laget hit. (Strax innan så hade Sarah, jag, Malin å Janna käkat pizza, det va frunch för mej å Sarah. Frunch = försvenskat brunch) höhö. Vi förade här å hade det jättetrevligt. Malin å Janna hade en liten prisutdelning till oss andra oxå. Riktigt kul.

Vid sex-tiden började vi röra oss mot Slussen å båten. Det va en räk- å tacobåt. Riktigt god mat va det å efter maten så stod jag, Sarah å Emilia å dansade till bandet som va riktigt grymma! Jag blev även tvungen att hjälpa dom att blåsa i nån grej. Haha.

När båten kom in till land igen rörde vi oss vidare ut. Dock va det många som droppa av på vägen. Men vi va iaf åtta tappra som drog till Solidaritet. Dock hade jag så ont i fötterna så jag ville typ dö. Å Sarah kände detsamma så vid kanske två rörde vi oss hemåt. Fyfan vilken hemsk promenad det va från t-banan. Usch, har aldrig haft så ont i fötterna nånsin.

Men hur som helst. Vi kom hem till slut å la oss å kolla på tv å käka chips! :D. Tack alla för en jättetrevlig kväll. Måste göras om :)




Jag å Emilia, snygga på båten :D


Vi fick fina blommor oxå! :D



//Emma


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack själva!

När jag blivit av med mitt robocop-ben så ska det firas och det ordentligt ;)

2010-10-28 @ 21:10:45
Postat av: Emma

Duuu, det är redan planerat ;) Vi planerar efter ditt skydd, så bara säga till när det ryker ;D

2010-10-28 @ 21:31:33
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0