Irriterande

Fan så irriterande. Jag tänkte va så duktig att börja skriva ut lite föreläsningsanteckningar. Jag han skriva ut första föreläsningen, sen märkte jag att pappret inte skulle räcka till nå fler. Haha! Dessutom är det så jävla mycket papper så dom inte ens går att häfta ihop. Så nu skiter jag i det här. Nu ska jag chilla istället!

Det är faktiskt snart dags att möta upp Sarah å hjälpa henne med lite shopping inför lördag. Jag ska va där med mina kloka ord å goda råd. Hon kommer bli uuuuursnygg ;) Inte för hon inte redan är det, men aa, ni fattar. Hihi. Direkt efter shoppingen å maten ska jag även å kolla på CL, får se vilken match det blir bara, så kommer inte hem förrän aa, rätt sent. Men jag får faktiskt va ute hur länge jag vill nu när jag bor själv, får se om jag fortfarande får det sen när Sarah flyttar in eller om hon sätter upp några tider ;) HAHA!





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0