Helgens bravader

Inte bara Emma som bloggar! :)

Min helg har inte varit riktigt lika tuff som Emmas.
I fredags var jag hemma med pappa och såg på idol, somnade vid halv elva innan jag ens sett idolutröstningen så det var nog tur att jag inte begav mig ut som jag kände för ett tag.

Igår var det filmkväll med Bea, vi gottade oss i glass och bär och såg den nya terror på elm street, den var helt okej, lite obehaglig då och då men inga riktiga skräckskrik, haha. Måste dock erkänna att jag drog upp täcket för ögonen ett par gånger. Tyckte iofs den var bra då den hade en bra historia och inte något ihopkastat som dom flesta skräckfilmer som är gjorda nu för tiden brukar ha.

Sen skulle det bli en impulsutgång till MP men det gick inte riktigt som planerat, haha!
Så kom hem igen någon gång vid halv två och då kröp jag ner under täcket och somnade gott och drömde inga mardrömmar om Freddy :)

Dagens spenderades på Ikea, men innan dess åkte jag och mamma och tog några mått i lägenheten. En seg men alltid lika glad Emma öppnade dörren, hoppas hon får många timmarns sömn inatt och att hon inte fastnar framför datorn (läs facebook-chatten) som det brukar vara ibland (väldigt ofta), hihi.

http://erikli.bloggproffs.se/files/2010/05/A-Nightmare-on-Elm-Street-2010-movie-poster.jpg



Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0