HELG!

Ja men nu är det helg för mej. Jag klagar definitivt inte. Igår gick det inte att blogga då jag inte kunde logga in, hoppas ni har överseende med det. Idag hade vi vår redovisning i skolan. Vi hade suttit i två dagar innan det för att den skulle bli klar, å jag tror att det gick helt okej :) Även alla frågor som skulle in klara vi av galant. En riktigt bra dag helt enkelt.

Helgens planer är än så länge lite oklara. Imorgon ska jag iaf till Mörby Centrum. Smart som man är så råkade jag köpa en brun mascara igår? :S Så måste lyckas byta den! Haha. Blir iaf utgång på lördag, får se vart det sker bara. Antingen i Bålsta eller i stan. Beror på vart dom andra drar. Men ska försöka styra nåt iaf :)



Nu måste jag gå å se va jag kan hitta i kylen, döööör av hunger.

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0