Helg igen! :D

Nu är lägenheten skinande ren, tror aldrig jag har varit så noggran när jag dammsugit tidigare och Emma har nog aldrig torkat av så många ytor som hon gjort idag, haha.
Nu är den förberedd för morgondagens bravader! Då smäller det ska ni veta :)

Just nu sitter vi (jag och Emma) och väntar på idol och på att våra pommes ska bli klara, sjukt hungriga är vi båda två och den grillade kycklingen luktar så otroligt gott..

Något som inte alls har att göra med det jag skriver om är Emma försöker just nu göra en cover på billionaire, låter riktigt bra, fortsätt jobba på det så kan de bli idol om kanske tio år :)

Nu ska vi pröva outfits inför morgondagen, om ni har tur så kanske det kommer upp några på bloggen imorgon ;)

Hörs senare om vi inte svultit ihjäl ;)



Någon mer än jag som blev förvånad imorse när man kolla ut genom fönstret?

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0