Heeelg!

Så är det helg igen då :D Lovely! Dagen har gått fort. Va i skolan från 9-12. Det va riktigt segt idag faktiskt. Men tiden gick å vi fick gå hem. Drog förbi Mörby Centrum å systemet för att förbereda inför helgen. Woho. Sjukt taggad är jag.

Ikväll kommer Josse å Sarah hit. Sarah ska måla å så å jag å Josse ska snacka skit, äta mat å sånt trevligt. Men bara så ni vet så får Sarah va med oss ;) Haha. Hon är välkommen att slå sej ner när som helst.

Jag mååååååste se lyxfällan ikväll. Det är en ung tjej som är med, å hon verkar kanske inte va bland dom smartare människorna jag hört eller sett. Ska bli oerhört kul att se. Hoppas Josse vill bara, hihi. Annars blir det tv3play efteråt :D


Josse hjärtat å jag :)



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0