Heeeelg!

Nu är det äntligen helg å jag kan slappna av å bara njuta å längta till nästa helg oxå, hihi. Har ju haft tenta idag. Första tentan nånsin. Å jag kan ju inte säga att det gick särskilt bra. Va ett par frågor som jag verkligen chansa på helt å hållet. Hade inte den blekaste. Men det är inte så konstigt då vi inte direkt gått igenom det.

Men jag hoppas jag får tillräckligt med poäng så jag slipper omtenta, även fast jag inte är helt övertygad. Är det nån som vet om man kan få minuspoäng? :P haha

Nu är det iaf helg å nu ska jag ta det lugnt å några timmar för att sen röra mej mot systemet. Sen kommer Emma å Viann hit å vi ska laga mat, blir kanske tacos ;D Sen blir det idol, dricka å skitsnack innan vi rör oss utåt. Det ska bli skitskoj å jag är taggad :D



Nu köööör vi :D


Va ska ni göra ikväll? Ses vi ute? ;D



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0