Hatar att shoppa :(

Fotbollsavslutning på lördag och vad har jag att ha på mig? Inget! :(

Så idag var tanken att jag och Emma skulle åka in och shoppa efter jobbet, det gjorde vi. Men fick jag med mig något att ha på mig hem? Dem flesta av er har säkert redan listat ut svaret... NEJ! :(

Jag kom idag underfund med att det inte är så himla roligt att shoppa. Dom enda gångerna det är kul är när man hittar något, annars är det ju inte speciellt roligt att gå runt och kolla i affärer?
En till sak som är väldigt tråkigt är att jag vill köpa en likadan jacka som Emma nyligen köpt, fast en blå, men de har jag inte pengar till såhär i slutet av månaden, så den får snällt vänta på att jag kanske kommer och hämtar den i butiken :)

Förutom shoppingen så har dagen varit bra. Hur har er dag varit?



























Fick i och för sig med mig dessa hem som lite tröst. Nu har jag i alla fall ett par skor att ha på mig, men vad blir det på resten av kroppen? Naket?


Sarah

Kommentarer
Postat av: Tobiasjessica

Keep up these useful pieces.

2012-07-03 @ 07:40:47
URL: http://tobiasjessica.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0