Godnatt

Nu säger jag godnatt. Jag känner att jag har gjort allt det som jag kan tänkas göra idag. Träningen va faktiskt rolig å vädret va inte så farligt. Det regnade inte när träningen väl drog igång så det va lugnt. Dock kändes det som att klockan va typ elva på kvällen när jag rörde mej mot träningen. Fattar inte hur det kan bli mörkt så fort.

Imorgon är det fredag. Jag är ju som sagt ledigt så inleder dagen med en sovmorgon, sen ska jag till systemet å sen på kvällen blir det middag å bio med Emilia. Ni vet hon som egentligen har den här bloggen oxå, men som aldrig skriver? Aah, precis, hon ;) haha.

Jag har ingen aning om va vi ska se. Jag gav henne fria händer. Brukar sällan lägga mej i sånt där. Jag brukar mest va med för sällskapets skull å för att man gör nåt tillsammans :)



Har ni några förslag på någon bra film som går på bio nu?



Men sov gott å dröm sött!



//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0