God natt

Klockan är fan redan halv tre. Nu är det verkligen sovdags. Träningen gick bra, det va kul som oftast. Därefter åkte jag å Sarah å köpte en liten godispåse på lite drygt två kilo. Såhär i efterhand undrade vi varför då vi fick skitont i våra små magar ganska fort.

Efter godisköpet åkte vi hem till Sarah där det bjöds på himla god mat. Tack för det! Till det blev det idol å en massa snack. Innan omröstningen åkte vi vidare mot mej för att där se omröstningen å sen kolla på Gossip girl. Vi har nu sett klart säsong tre å även första avsnittet på säsong fyra, så vi är i kapp! Woho.

Sarah va så himla trött så hon råkade somna ett litet tag. Jag märkte ingenting innan hon ryckte till. Å jag som sovit med Sarah ganska ofta vet att hon sover när hon rycker. Så jag sa nåt å då vaknade hon. Men hon hävdade till en början att hon inte sov, men när jag nämnde rycket så va hon tvungen att säga sanningen. Ingen lurar mej ;) Hoho.

Nu har jag iaf bäddat ner Sarah i sängen. Jag tar soffan i natt för att inte smitta henne med min eländiga förkylning. Imorgon står shopping, skjutsning å hockey på schemat. Kommer bli en händelserik dag. Sen undrar jag. Varför är helgen så kort?



Sarah å jag. Orkar inte leta efter nån annan bild såhär mitt i natten ;)


Sov gott!


//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0