God morgon!

Oj va det va skönt att sova ut i morse. Jag har inte sovit så bra i natt. Har vaknat flera gånger av att jag varit sjukt snorig. Haha. Jättejobbigt. Men lite kunde jag ju sova iaf å nu är jag uppe.

Idag har jag inga planer på dagen. Ska ta det lugnt bara. Sen är det träning å efter den åker jag å Sarah hem till henne, käkar middag där å sen åker vi till mej å kollar idol å Gossip girl! Woho. Ska köpa en fet jävla godipåse på vägen oxå. Kan ju inte gå fel på nåt sätt. Skönt med en lugn helg oxå.

Jag ska äta frukost nu å idag beståt den av:

  • 1 Ipren
  • 2 mandariner/clementiner (eller va det nu heter)
  • En kopp te
  • Ett glas juice

Jaaa, jag ska fan bli frisk nu! Håll era tummar för mej. Snälla rååååå ;)



Jag vill ha sommar å värme :(



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0