God kväll

Nu är jag hemma, färdigäten å färdigpratad. Träningen va rolig, trots att jag inte kan andas så det va lite jobbigare än vanligt. Efter träningen blev det som jag tidigare nämnt Donken. Mycket gott å trevligt :) Blev, för att inte chocka nån, som vanligt en mcFeast meny med cola å cheddar dip. Galet gott. Å gud va jag saknat det ;)

Janna va så snäll så hon skjutsa hem mej sen, trots att hon bor åt ett annat håll. Där har vi världens snällaste tjej som alltid ställer upp. Mycket kärlek till henne! Å som jag sa till henne, att när jag sen har bil så kan jag va hennes privata chaufför för att skjutsa igen alla skjutsar. Men det gör jag så gärna! :)

När jag kom hem har det varit telefonsnack i typ en å en halv timme. Josse stod först på tur, å vi hade en massa att ta igen. Sen va det Sarah som va en nyfiken liten krabat å vi spika även morgondagen å sen va det Emilias tur att få höra min hesa, knappt hörbara röst.

Nu är det CSI som gäller å efter det blir det nog sängen eller two and a half men. Jobbigt det där. Är ju ledig imorgon, så jag får va uppe hur länge jag vill ;) Haha!



Finaste Janna å jag :)



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0