Freeeedag!

Äntligen fredag! Nu har jag även helg. Va en snabbis i skolan å gjorde ett litet test. Det kan ha varit det svåraste jag nånsin gjort. Jag fatta typ nadaaaaaa. Men skönt att om det gick dåligt kan jag bara slänga det å skita i det, tur i oturen. Haha.

Jag har dessutom hunnit förbi systemet oxå. Jag åkte direkt efter skolan å det va lite smålustigt för när jag kom till Mörby centrum så hade det inte öppnat än. Så jag fick helt enkelt sätta mej utanför med alla fyllon å vänta. Asnice! Men jag behövde bara vänta typ fem minuter. Så nu är jag redo för helgen ;)

Dessutom är jag galet trött. Blev inte mycket till sömn i natt. Men jag ska försöka hålla mej vaken så jag somnar i god tid i kväll. Match imorgon ju ;)

Just ja! Jag tror jag listat ut vem det är som ringer dolt till mej! Det har ringt nu två gånger, å jag har orkat svara båda, å det va samma person båda gångerna. Det va bara om mitt lägenhetsnummer. Så förhoppningsvis kan dom lämna mej i fred nu på morgnarna. Telefonen går på högvarv. Haha.



Tööööörstig ;P


//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0