Fredag

Jag har varit superduktig den här morgonen. Jag har städat, pantat flaskor å burkar å handlat. Å jag kan säga att jag är rikigt stolt över mej själv. Jag handlade liksom grönsaker, frukt, yoghurt, mackor, mjölk å såna bra å nyttiga grejer! Plus i kanten till mej ;)

Som jag skrev här under så ska jag snart röra mej mot Mörby Centrum. Ska gå på systemet, byta en mascara å köpa en nätverkskabel?!? Om det nu va så det hette. Haha. Kanske käkar lite på Taco bar när jag väl är där. Är faktiskt hungrig.

Sen ikväll är det mat i bio med Emilia :) Kommer bli en supermysig fredag.


HAHAHAHAHA alltså jag DÖR när jag kollar på den här bilden!
Jag bjuder här på en bild från i lördags på Christoffer å Henke :D Enjoy!




//Emma


Kommentarer
Postat av: C

Snyggt!

2010-10-08 @ 16:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0