Fredag & Snö

Nu är det fredag (igen)! Jag har en riktigt efterlängtad och rolig helg framför mig :) Vi har avslutning med fotbollen imorgon, kommer spåra rejält känner jag! Börjar kl 3 (måste dubbelkolla tiden..) hemma hos Emma (och Sarah snart), där börjar vi dricka direkt, kör lite snacks å diverse tilltugg. Roligt att nästan hela laget kommer dit! (till och med våra handikapp Carro, Malin & Vanni!). Sedan fortsätter kvällen på en Räk & Taco båt! Båten kommer iland igen vid 23.15 och då begär det av till Sture, vi har bokat bord där så det kommer bli riktigt najjs! Får se hur många som klarar sig till sista etappen ;)

Så idag blir det att besöka systemet!

Det är mest suckar från dem som kommer in på jobbet nu på morgonen "snö, redan?!?". Men jag själv tycker att det är ganska så mysigt :) Krypa ihop i soffan med en kopp te och kolla på Lost, så ser nog min fredags kväll ut. Ska bara övetala Carina att det är vad hon också vill ;)





/Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0