Efterrätt

Igår kom som sagt Josse hit efter jobbet. Det va en mycket trevlig kväll. Vi satt å snacka skit tills vi va tvungna att gå å köpa mat. Även Sarah kom hit lite senare å målade å joina oss. Det blev iaf thaiwok till middag typ. Mitt va sådär måste jag säga. Det smakade inte så mycket. Haha.

Efter maten lagade vi efterrätt, det blev panacota (satvas?) med bär å passionsfrukt. Det va gott å efter det blev det choklad. Vilken perfekt kväll ;D Vi kollade även på Lyxfällan. Jag va osäker på till en början om jag skulle klara av att se klart hela. Jag va så irriterad. Vilket jävla pucko som va med. Men faktiskt så förbättrade hon sej enormt så det blev bra till slut.

När det va slut va klockan mycket å det va dags för Sarah att sova å Josse att åka hem. Själv så blev det lite tv-tittande innan jag somna. Sov på soffan i natt igen. Vill ju inte krypa ner i sängen å väcka Sarah. Haha.


Vår hemmagjorde efterrätt ;D


//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0