Dubbeldejt

God morgon! Jag har varit vaken i över en timme redan. Men det blir så dessa matchdagar. Igår va jag på dubbeldejt. Det va jag, Emilia, Janna å Peter som va å kolla på bio. Vi såg the other guys. Den va riktigt rolig faktiskt. Så om ni inte har nå bättre för er tycker jag ni ska gå å kolla på den :)

Idag är det som sagt match. Jag är nervös. Viktig match. Men det kommer gå bra idag, känner jag på mej :D Efter matchen ska jag direkt till Bålsta å käka middag å föra med Stefan. Haha! :D Sen blir det utgång. Får se vart bara.

Uppdateringen idag kommer inte va särskilt bra då jag inte kommer ta med mej datorn till Bålsta å dom andra två aldrig bloggar, men isåfall hörs vi imorgon. Hihi.



Ha en trevlig helg.

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0