Dagens diss

Dagens feta jävla diss går till KICKS! Varsågoda, det har ni förtjänat :D

Jag skulle som sagt byta min mascara. Visst, det är jag som varit klantig å köpt fel, men jag har inte ens öppnat skiten. Iaf, jag hade med mej kvittot å mascaran som jag köpte för två dagar sen. Men den gick minsann inte att byta. Anledningen? Joo, hygienskäl. Men då kan man undra, hur många öppnar inte tex en mascara i butiken för att se hur borsten osv ser ut? Där kan vi snacka hygienskäl era nötter.

Sen va en annan anledning att den inte va plomberad. Men den va inte ens det från början, då säger hon att ingen av deras produkter är det. Men plombera dom då era spån. Ofta jag säger att jag vill ha den plomberad, det är ju inte så att jag vet jag köpt fel. Fan va irriterande. Så det va bara att köpa en ny å ha kvar den felköpta skiten.

Ajaaaaaa, jag tänker försöka handla nån annanstans i fortsättningen iaf :(.





//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0