Brrrr

Jag kollar ut genom fönstret å känner att jag verkligen inte vill träna. Va är det för jävla pissväder? Vill bara krypa ner under en varm filt. Dessutom är det svinkallt här hemma. Elementen har inte gått att få igång än. Men alldeles nyss kom det hit en å la ut nå grejer å sa att värmen ska komma igång nu om bara nån dag. Hoppas. För som det är nu så är jag konstant frusen.

Jag står å lagar mat å lyssnar på musik just nu. Går ju så mycket snabbare när man kan lyssna på lite skön musik under tiden. Jag kan berätta att alla pannkakor är slut nu, så idag blir det pasta. Haha. Har väl käkat pannkakor för egentligen resten av året, men det blir säkert pannkakor nån gång nästa vecka oxå. Är ju sååå gott!

Om en knapp timme måste jag röra mej mot träningen oxå. Sen träning idag. Men mej gör det inte så mycket eftersom jag är ledig imorgon. Hihi. Hoppas det blir kul trots det äckliga vädret.





Nu ropar pastan på mej å säger att den är klar så dags att äta.



//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0