Äntligen lördag!

Äntligen är det lördag. Jag har ju varit övertaggad enda sen i söndags å nu är dagen äntligen här. Jag har haft en händelserik natt som Sarah berättat om. Å jag kan säga det att jag inte direkt ligger vaken å väntar på va hon har att säga, utan jag vaknar när hon pratar med men å undrar vafan hon snackar om. Haha.

Jag hade sjukt svårt att sova i natt. Har ingen aning om varför, jag brukar verkligen aldrig ha svårt att sova. Så därför tog jag mina grejer å gick ut till soffan. Där gick det bättre. Hoho. Sarah står nu i duschen å snart är det min tur. Efter det ska vi börja fixa oss lite smått å börja med nån cider sådär.

Om några timmar kommer laget börja trilla in. Det ska bli så jävla roligt. Ikväll köööör vi! :D




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0