Ännu en ny vecka

Tapeter snurrar runt i mitt huvud, har dessutom fått ont i det pga. det jobbiga beslutet jag var tvungen att ta idag tidigare under kvällen..

Som ni alla vet så har jag målat klart i lägenheten i mitt rum, nu är det bara tapetsering kvar och det ska pappa hjälpa mig med i veckan. Men nu var jag ju tvungen att ta det svåra beslutet om vilken tapet jag ska ha. Köpte en men vet fortfarande inte om det är rätt. Kommer inte lägga ut några bilder för än det blir klart om jag blir nöjd. Annars är det bara att riva ner och börja om.

Skämt åsido, tror inte min pappa är så sugen på det och jag får helt enkelt leva med mitt beslut isf..

Måndagen har gått riktigt snabbt, hoppas hela veckan går såhär snabbt!
På fredag är det utgång med jobbet, middag och standup på Norra Brunn, ser fram emot det suuuuupermycket. Hoppas bara att det är några bra komiker :)

Zoran, Johan och Björn kanske? Betnér och Özz är också två favoriter :)


 

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0