Annorlunda sex

God morgon! Jag har visserligen varit vaken ett tag meen ;P Jag ska snart gå å laga till nån frukost. Men jag har fastnat vid tvn. Det är Tyra Banks show å idag snackar dom om lite annorlunda sex typ. Det va några som va med som klär ut sej till djur å har sex? Man bah whaaaaat?!

Dom tar liksom på sej t ex ett björnhuvud å björndräkt å sen kör dom. Som den ena så fint beskrev det så är det väl placerade hål i dräkten som gör att dom kan ha sex med dräkterna på sej. Låter urskumt i mina öron. Det va en tjej som har typ två män. Dom bor två killar å en tjej i samma hus å hon är tillsammans med båda. Hon har fått barn med den ena å han är pappa å den andra är pappa John. Stackars barn, kommer bäl bli bra hjärntvättad. Haha.

Jag blir så förvånad över va det finns för människor. Det måste ju finnas allting. Att man ens blir förvånad längre är ju konstigt i sej. Men när man tror man hört allt dyker det upp nya konstiga grejer. Jaja, nu börjar det igen, ska väl kika vidare.






//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0