Världens bästa idé

Har haft en mycket mysig kväll med Sarah å Emilia. Sarah kom hit efter jobbet å vi rörde oss in till stan där vi även mötte Emilia. Vi gick runt å kolla i massa affärer efter kläder till skinkcupen. Hitta några grejer, men ingenting bra nog dessvärre. Ska tänka på klädsel några dagar till. Jag hann även kötta till mej en mattebok, så nu jävlar ska det räknas matte ;)

När alla butiker stängde drog vi å käka. Det blev thaibuffé tror jag. Gott va det iaf å mätt blev man definitivt. Vi satt där jättelänge å snacka om allt möjligt. Å efter ett tag kom vi på världens bästa å roligaste idé. Kommer bli så sjukt kul! Dock kan jag inte avslöja va det är än. Men om en dryg vecka kommer nu få reda på det om planerna går som det ska ;) Så hål ut kära ni!

Sarah har gått å lagt sej å här sitter jag. Jag har ju helg nu, så behöver inte gå upp lika tidigt som henne. Men jag är rätt trött, så det blir nog sängdags för mej ganska snart ändå.





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0