Löööördag

Gårdagen var riktigt trevlig och många skratt blev det. Måste definitivt åka dit fler gånger!
Maten kanske inte var den bästa men det var standupen vi var där för, hehe :)

Sov väldigt länge idag, vaknade upp ett antal gånger tidigare men gick upp ur sängen först vid tolv.
Kollade in atg.se och satte ihop en rad hästar.. Om jag blir miljonär idag så slutar jag med bloggen, då behöver jag inte längre försöka att bli en storbloggerska. Så det kanske är det sista inlägget ni ser från mig idag!

Kollade nyss på amerikanska talang. Där var det en tjej som var otroligt duktig på att sjunga men allt hon egentligen ville höra var att hennes pappa sa att han var stolt över henne.
Satt nästan och grät i soffan, var väldigt rörande och jag tror att många ungdomar håller på med det dom håller på med just för att göra sina föräldrar stolta och för att barnen tror att det är de föräldrarna vill att dom ska göra.
Vilket jag tycker är väldigt tråkigt, man ska göra det man tycker är kul!
Vet inte om jag alltid levt efter det, men jag lärde mig att tycka om fotboll... Haha, skämt åsido.
Jag spelar fotboll bara för att jag vill och för att jag mår bra av det och inget annat.

Inga planer för dagen.
Återkommer senare, puss o kram.

http://www.standup-comedy.se/wp-content/uploads/2010/08/1471_norra_brunn_stand_up.jpg



Sarah

Kommentarer
Postat av: Lauritzoda

I recomend this site

2011-09-09 @ 10:13:33
URL: http://lauritzoda.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0