Duktig :)

Tänkte börja dagens inlägg med en fråga.
Finns det något godare än ett glas kall mjölk efter träning? Tror inte det :)

7 km och några styrkeövningar senare sitter jag vid matbordet och väntar på att ugnspannkakan ska bli klar, är inte så jättehungrig trots att jag bara ätit en banan efter lunchen, men kommer nog äta en hel del ändå, är ett litet matvrak av mig :) Dock så slår Emilia mig med hästlängder, haha ;)

Arbetsdagen idag var riktigt seg, dessutom vaknar jag en timma för tidigt, eller klockan ringer en timma för tidigt då jag glömt ställa om tiden på den.
När jobbtelefonen ringer så går jag upp och fixar min frukost, tvättar av mig osv. När jag sen ska kolla på nyheterna som börjar kl. 06.00 så börjar det inte och jag känner inte igen det som brukar vara innan nyheterna heller. Då kollar jag på min Iphone och ser att klockan egentligen är 05.00!! Fet tabbe. Någon annan som gjorde samma misstag? Så det var bara att krypa ner under täcket och somna om den timme som var kvar.

Lika segt som det var att vakna tidigare än tänkt, lika seg var min dag.
Den började bra, inte så mycket att göra men det bygges på, fick jobba till halv fem och när jag kommer ut ur huset så var det kolsvart. Kuuul!



Haha bjuder på denna! Är nog tur att modet kommer och går..

Sarah


Kommentarer
Postat av: Belma

Alltså tillåt mig,hahahahhaha

2010-11-01 @ 19:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0