Tv-kväll

Det har varit en riktig tv-kväll ikväll. Kollar nu slutet på bartenderskolan å Vanita, hon som va med i lyxfällan, är en jävla stjärna! Hahahaha asså mer korkad människa får man leta efter. Galet roligt! Har även kollat på Paradise Hotel på nätet dom avsnitt jag inte sett. Å där börjar det minst sagt hända grejer. Även där va det ju en helt galen tjej, Lina, men hon har åkt ut nu.

Annars då? Joo jag har lagat mat å så. Stekte lite lax. Det blev faktiskt helt okej gott. Slank ner iaf. Haha. Har även ätit godis, så har lite ont i täderna tyvärr. Imorgon är jag som sagt ledig, men ska ställa klockan på åtta å ringa vårdcentralen. Hoppas jag får en tid imorgon. Har några ärenden där. Haha.



Men nu är det snart sovdags.


Hörs imorgon!



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0