Torsdag

Dagarna går helt sjukt fort å det är redan torsdag. Nice! Jag är precis hemkommen från skolan. Har varit där sen åtta så det va segt att gå upp i morse. Usch. Nu sitter jag å bloggar åt er, ska om nån timme laga lite lunch å sen dra ut å springa. Duktigt va? :D

Jag har träningsvärk idag oxå. I magen, sidorna å bröstmusklerna. Haha. Shit, märks att jag inte tränat på ett tag. Men idag är jag faktiskt rätt taggad för att dra ut å springa oxå. Kul. Ska även till vårdcentralen idag (igen), fast idag ska jag ta en spruta. När jag å Josse va i Thailand förra året så tog vi Twinrix. Man ska ta tre stycken av den, men jag har bara tagit två, så nu kände jag att det är dags att ta tag i det där med sista sprutan.

Men nu ska jag kolla lite på tv. Vi hörs om någon timme :)


Josefin å jag i Thailand :)



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0