Torsdag

Det är helt sjukt att det redan är torsdag. Det va ju helg nyss?!

Jag kom nyss hem från skolan å har handlat på vägen hem. Har även hunnit få i mej lite lunch. Jag har varit uppe sen sex(!!!!) då jag sov hos Sarah å åkte med henne när hon skulle till jobbet. Då hoppa jag på tåget, åkte hem å sen till skolan.

Om ett par timmar kommer familjen å hämtar mej så ska vi på kalas! YEAH! Jag hoppas på tårta. Mycket sådan å god. Det va faktiskt så sent som igår jag sa att det va längesen jag åt tårta. Så hoppas hoppas hoppas :D

Mycket mer vettigt än det här har jag inte att säga just nu. Jag ska göra matlåda till imorgon. Det är väl typ första gången i mitt liv som det ska hända, så vi får helt enkelt så hur det slutar.



Hittade smartaste matlådan?!


//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0