Tisdag

Nu är jag hemma igen efter en tre-timmars föreläsning i skolan som kändes som tio, en sväng på stan å ett besök hos kiropraktorn. Föreläsningen va grymt seg, han som håller i den kan snacka segast i världen så det går ju inte undan.

Det gick bra hos kiropraktorn, ryggen känns lite rörligare såhär efteråt ;) Sen va jag dessutom tvungen att köpa lite grejer innan göteborgrsan. Jag hitta det jag skulle jättesnabbt å nu är jag hemma. Wehey!

Behöver gå förbi vårdcentralen nån dag oxå. Min knöl i benet blir inte bra å den gör faktiskt ont. Måste gå å se om man gör nåt åt det eller så. Den är ju liksom inte farlig, bara jävligt irriterande.

Nu ska jag slänga i mej nåt att äta, magen har skrikit bra många timmar nu. Hörs senare :)



Köpte bl a som här lösögonfransarna. Jag tycker dom är riktigt bra måste jag säga :)



//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0