Tisdag

Alltså det är helt sjukt det här. Varför är jag så jäääkla trött hela tiden? Jag vet att sömnen i helgen va typ obefintlig, men ändå. Inte bara nu, jag är verkligen alltid trött. Kan inte komma ihåg senaste gången jag va pigg, å det är faktiskt riktigt irriterande.

Sen har det börjat snöa riktigt ordentligen. Fanfanfanfanfanfan! Jag vill inte ha snö. Inte nu iaf. Jag vill heller inte ha kyla, inte till den brutala mängd iaf. Jag sa igår att jag skulle gå i ide, men nu är jag allvarliga. Jag kommer tillbaka i april. Skulle ju va perfekt. Dels slipper jag kylan å sen kan jag sova, vilket jag uppenbarligen verkar behöva.

Sen hävdar jag även att man visst kan ta igen sömn som Sarah sa att man inte kunde. Om jag sover ingenting nån natt kan jag både sova mer å middag dagen efter för att förhoppningvis bli piggare. Dock verkar det inte hjälpa på mej tyvärr.

Nu börjar iaf vänner, ska kolla lite på det å sen laga mat. Ska faktiskt försöka steka lax ikväll, hoho. Jag inte så bra sist, men jag hoppas på det bästa :D



Saknar sommaren å värmen!!!!



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0