T-banan

Jag är hemma igen efter en kort dag i skolan. Började åtta idag så då kommer man hem tidigt oxå ;) Jag har även betalat in några räkningar jag hade här så jag har varit riktigt duktig. Pengarna bara försvinner. Sjukt va allt kostar pengar.

Hur som helst. När jag skulle hem från skolan idag så stod jag på t-banan å så stannar den i Bergshamra där jag ska av. Jag står å väntar på att dörrarna ska öppnas å det står en utanför min dörr. Det tar skitlång tid å ingenting händer. Dörren bredvid är inte heller öppen. Sen kutar han utanför till dörren två dörrar bort å går på. Jag såg då att den va öppen å sprang dit å hann precis av innan dörrarna stängdes.

Hade ju vart skiiiitbra att missa att gå av å åka vidare för att dörrarna inte funkar? Det sjuke va dock att jag gick på genom dörren som senare inte öppnades. Jaja. Det sluta bra iaf. Men jag gillar inte dom gamla tågen som dom kör med väldigt ofta nu för tiden. Men jag har funderat. Undra om det har att göra med att dom nya inte klarar av kyla?





//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0