STHLM

Att jag ska sköta bloggen helt själv en hel helg är en ganska tung börda för mina axlar men jag tror och hoppas att jag ska klara av det i min annars stressiga vardag. Får helt enkelt se till att ha tid för den, vill man så kan man!

Halvdag idag - riktigt skönt.
Ikväll är det standup som jag så länge har väntat på, ska bli riktigt roligt. Özz Nujen är en av dom som kommer dit som jag tidigare nämnt, en av mina favoriter.. hihi.
Planerna efteråt är lite oklara, hemgång vs. utgång? Ni lär i alla fall få veta vad det blev.

Någon mer än jag som såg Djurgården-AIK igår?
Sopaaaa! Owuya gjorde världens tabbe. Han såg skakig ut redan innan, byt ut målsållet sa jag men alla andra sa "Neej, njaa.. Han har ju faktiskt gjort några bra räddningar"
Sen kommer den där.. när det står 3-2 och Djurgården var påväg fram. Som utespelare i det läget vet jag inte vad jag skulle ha gjort, lagt mig ner på isen och gråtit? Gett upp? (vilket dom praktiskt taget gjorde) Blivit asförbannad (vilket jag blev i soffan). Finns många alternativ och jag tror jag skulle valt det sista.

Men men, för att citera han själv "shit happens"

Nu ska jag snart bege mig in mot stora staden, hoppas ni får en bra kväll!

Mahahaha!

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0