Sova?

Sarah har beskrivit hennes dag väldigt bra tycker jag. Jag va ju som sagt med å gymma, å jag kommer ha träningsvärk imorgon kan jag säga. Jag har varit väldigt duktig idag, jag har inte bara tränat, jag va på pizzerian å beställde sallad oxå? Drack även vatten till det. Hur mår jag då kan man undra? Jotack, jag mår helt okej ;)

Jag sa tidigare idag att jag skulle gå å lägga mej samtidigt som Sarah då jag oxå ska upp rätt tidigt imorgon. Men det va innan jag visste när hon gick å la sej. Haha. Hon sa precis godnatt å klockan är 22.15, så tidigt har inte jag gått å lagt mej på säkert tio år, så det går inte. Men klockan elva, då jävla ska ska ska jag gå å lägga mej. Ska försöka gå upp med Sarah imorgon å käka frukost med henne :) Snäll kommande sambo jag är ;)

Men nu ska jag fortsätta med att göra ingenting ett tag till. Haha.






//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0