Snöoväder, oh no :(

Hektisk dag, sköt upp en hel del till imorgon vilket inte är det bästa, vädret bidrog ju inte till det bättre heller..
Men som min vise far sa, man kan inte göra mer än vad man hinner med.

Det är vädret suger rent ut sagt getball* (gissa ordet någon? ;) ) Man kommer inte fram tillräckligt snabbt, folk kör som jag vet inte vad = olyckor = köer. Det drabbade i och för sig inte mig idag men fortfarande!
Snö, halt väglag - kör försiktigt och värdera alltid situationen/erna extra noggrant!
Det var första lektionen i Sarahs trafikskola.
Och hur gullig är inte min farmor? Tror det var det första smset hon skrev någonsin och det löd såhär "Kör försiktigt. Häls. Farmor." Söt hon är som tänker på mig :)

Efter jobbet blev det gymmet och ett pass på ca 1½ timma, duktigt va?
Crosstrainer och överkropp stod på dagens schema så nu känns mina armar som gelé och min rygg är jättetrött, ska strax krypa ner under täcket och vila upp mig.
Ännu ett pass blir det imorgon efter jobbet, vet inte hur jag ska göra om jag ska åka hem till hem 1 eller hem 2 imorgon. Får se om Emma vill ha mig hos sig, hon kanske har andra planer.

Min fina farmor får vara med idag :)


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0