Sängdags

Nu är jag så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Eller jag tänkte ju gå till sängen meeen ;) Kvällen spenderades med Linda å Josse. Å så mycker jag tycker om dom tjejerna går inte att beskriva i ord. Bi hade en jättemysig kväll med en massa snack. Vi kom fram till att vi aldrig kommer dö. Vi har skrattat så mycket så aa, vi kommer överleva er alla. Haha. Jag har precis lagt in en massa låtar på mobilen så vi klarar resan imorgon. Kommer bli grymt. Dock har jag en massa grejer jag måste göra imorgon.

Packa - känns ändå typ viktigast.
Gå till vårdcentralen - inte såå viktigt, men ska kolla upp min knöl i benet som gör ont. Haha.
Till apoteket - inte heller så viktigt, men kan ta det samtidigt som vårdcentralen.
Skriva ut låttexter - kommer nog på en solklar andraplats. Måste lära oss Håkans texter. Nördar, I know...

Så för att hinna med allt detta går jag å lägger mej nu så jag får sova i ganska många timmar ändå ;)



Från Lindas 21-års kalas i somras :)


Sov gott å dröm sött!


//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0