Sängdags

Jag vet att klockan inte alls är mycket. Men jag ska hänga tvätten å gå å lägga mej iaf. Jag är även så jävla klantig att jag råka logga ut istället för att publicera inlägget så det är bara att skriva om. Suck.

Imorgon har jag iaf föreläsning på morgon, jättejobbigt då det är borta vid Sveaplan. Varför ska man lägga nåt där? Efter det ska jag hem å vänta på att klockan ska bli tre då jag ska röra mej hemifrån. Ska även packa ner lite fotbollsgrejer å sen möta upp Josse. Sen kommer nog Linda efter sitt jobb oxå så ska vi ha en riktig myskväll med mat, å svull å kanske idol å sen en massa skitsnack. Helt perfekt. Sen ska jag även mysa med Josse i hennes säng imorgon natt ;) Rawr.

På lördag morgon ska jag även träna lite fotboll med Håbo. Det ska bli jättekul att röra lite på sej igen. Eller aa, jag har ju rört på mej nu två dagar i rad ;) men att spela lite fotboll ska bli kul. Dock är jag nervös. Haha. Sjukt. Men förhopningsvis går det bra :)

Imorgon blir det inte lika bra update, men förhoppningsvis klarar ni er utan denna fantastiska blogg en fredagkväll ;)



Sov gott å dröm sött!






//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0