Nu fotboll!

För er som tvekar att se filmen som jag nyligen skrev om så kan jag berätta att jag inte drömde några mardrömmar under natten, sov som en stock. Tror att jag vaknade ett fåtal gånger och slängde en blick mot dörren men inget mer än så var det, sov i och för sig med tänd lampa, haha!

Att terror på elm street inte händer i verkligheten, det vet jag.
Men att paranormal activity som sägs vara baserad på en sann historia och det som händer i filmen, jag kan inte säga att "nej, det där är inte sant."

När det kommer till skräckfilmer som gäller de övernaturliga, när folk blir besatta, när det händer ovanliga saker osv. osv. det är såna som är läskiga, det är såna som får mig att fundera på vad som egentligen finns och inte finns. 

Jag kan säga här och nu att jag tror på spöken, jag tror på något sorts "övernaturligt". Jag tycker att det skulle vara otroligt häftigt att vara med om att t.ex. se ett spöke eller liknande. Men jag hoppas däremot att det som utspelar sig i Paranormal inte utspelar sig i verkligheten, då skulle det bli läskigt på riktigt.

Tror ni på något? Och i sådana fall vad?

 

Nu fotboll med pappa! Wihooo, länge sen jag rörde en boll


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0