Måndag

Jag hatar måndagar. Utan att överdriva så kan jag faktiskt säga hatar. Idag på föreläsningen va jag heeeelt slut. Jag orkade inte ens hålla ögonen öppna. Helt otroligt. Kan måndagar bara försvinna. Det vore helt underbart.

Fast jag har funderat på det där. Om måndagen försvinner, då borde det ju bli så att tisdagen känns som en måndag? Jaja, över till annat.

Idag är det en ny vecka som sagt. Å det betyder att det är tre ynka dagar kvar innan jag å Emilia åker till Göteborg. Vi är riktigt taggade. Framförallt jag när jag har vääärsta chillveckan framför mej :D Kan inte bli bättre. Ikväll kommer Emilia hit så ska vi träna på att sjunga Håkanlåtar! HAHA! Men det är ett måste för på lördag måste dom sitta så vi kan skrika med.

Jag tänkte berätta lite om helgen sen, men jag har inte kamerna i det här rummet så det blir senare. Ni får nöja er med en låt från just Håkan så länge. Jag tror att jag allt som allt å mitt liv hört två låtar av honom. Men som sagt, ikväll blir det fler!


Hahaha jag undrar hur det här ska sluta. Är det nån mer som tycker att alla hans låtar låter likadana? :P


//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0