Måndag...

Jag har haft helg från onsdag 9.30 så man kan ju tänka sej att man kanske är utvilad. Men icke. Jag har varit helt fruktansvärt trött idag. Helgen har varit allt annat än lugn. Utgång både fredag å lördag å det satte sina spår kan jag lova.

I fredags kom Josse hit efter jobbet å vi satt här ett bra tag, käka pizza, kolla på idol å hade det mys. Vid kanske 12 nån gång drog vi å mötte upp Fizo på Collage. Det va riktigt folktomt så jag å Josse drog vidare till White room efter ett tag å kom hem till mej bra sent.

På lördagden åkte jag med Josse till Bålsta å inledde besöket med att först kolla på Arsenal å sen Djurgården. Efter det va det middag, TACOS. Världens godaste mat typ. Sen kom Stefan, Christoffer å Konke å vi drack lite innan vi drog till Rilles. Blev lite för mycket av det goda så igår mådde jag inte bra. Usch va jag mådde. Men jag hade hur som helst en jätterolig kväll så det är smällar man får ta helt enkelt.

Idag har det varit lite skola å lite soffhäng. Ska snart laga till lite middag. Blir Ceasarsallad idag igen. Blir det rätt ofta nu för tiden. Men det är riktigt gott faktiskt. En riktig tv-kväll ikväll oxå så det blir skitbra!





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0