Måndag

Blev inga sju rätt på hästarna, vinsten låg ändå bara på 480.000 så kan lika gärna vänta, vem vill vinna småskit liksom? Nästa helg hoppas vi på tredje gången gillt och att sju rätt ger riktigt höga siffror :)

Ännu en måndag går mot sitt slut, har varit en skön helg, har praktiskt taget inte gjort ett strunt. Handlade ett par nya löparskor igår vilket har behövts i ca 3 år men nu tog jag äntligen tag i saken, så nu hoppas jag att mina knän kommer må lite bättre.

En löprunda fick avsluta min arbetsdag och nu sitter/halvligger jag i soffan och väntar på pensionärsjävlar. Pappa ska snart ner till hallen och spela boll, hade gärna följt med om jag visste att dom tränat tidigare. Men nu har jag duschat och tagit på mig myskläder så det blir soffan :)

Emma och Emilia, bara så ni vet så kan man inte ta igen sömn, förlorad sömn är förlorad sömn och kan inte återfås så det spelar ingen roll hur mycket ni sover, försök bara att komma in i gamla vanor alkisar ;) 

http://midnight.blogg.se/images/2009/alkisar_47769794.jpg

Varför inte joina parkbänken? ;)



Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0